Edwards Lullaby.

en göralös fanny som hatar vardagen då den är som värst.

Hur gammal är du om fem år?
tjugotvå.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
pappa, kicki & erik.
Hur lång är du?
gissar på 1,65.
Vilken är den senaste filmen du sett?
upp.
Vem ringde du senast?
pappa.
Vem ringde dig senast?
pappa.
Hur löd det senaste sms:et du fick?
jaha, okaj.. ;o
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
det beror lite på situationen, kanske!
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda.
När såg du senast din mamma?
i onsdags.
När vaknade du i dag?
vid tio.
Vad skrämde dig om natten som barn?
mårran i barnprogrammet mumindalen.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
min faders speciella skämt.
Hur stor är din säng?
1,20 tror jag sängen här hos pappa är.
Har du stationär eller bärbar dator?
en bärbar.
Hur många kuddar har du i sängen?
tre!
Vilka städer har du bott i?
i lycksele är jag född, i lycksele ska jag inte dö.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor utomhus, strumpor inomhus. vad var det här för fråga, egentligen?
Är du social?
tycker jag väl att jag är, får väl andra avgöra.
Tycker du om kinamat?
absolut!
Tycker du om kaffe?
det funkar.
Kan du spela poker?
jag är inget vidare på det, men.
Senaste drömmen?
hmm.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
hanna!!!
Vill du ha barn?
det vill jag, fast inte nu.
Kan du några andra språk än svenska?
engelska, spanska, finska.
Har du någonsin åkt ambulans?
när jag var bebis.
Föredrar du havet eller en bassäng?
havet, åhå!
Är du stark?
det vet alla!
Sover du med gosedjur?
dom är undan packade.
Vad har du för ringsignal?
sony ericssons vanliga.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
undan packade dom med.
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min mobiltelefon.
Planer inför kommande dagar?
mysa, chilla, skolan. wiie
Höger eller vänsterhänt?
höger.
Vilken var den senaste boken du läste?
tillsammans.
Vad lyssnar du på just nu?
lars w.
Har du någon piercing?
öronen.
Civilstånd?
singel.
Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hund, fisk, undulat.
Kan du åka slalom?
ja.
Vad har du ätit i dag?
att rebecka inte har alla bestick i lådan.
Har du varit gift eller förlovad (vill bli)?
aldrig varit, lär bli.
Hur gammal är du om fem år?
ca tjugotvå.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
pappa, kicki & erik.
Hur lång är du?
gissar på 1,65.
Vilken är den senaste filmen du sett?
lite OC.
Vem ringde du senast?
pappa.
Vem ringde dig senast?
pappa.
Hur löd det senaste sms:et du fick?
jaha, okaj.. ;o
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
det beror lite på situationen, kanske!
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda.
När såg du senast din mamma?
i onsdags.
När vaknade du i dag?
vid tio.
Vad skrämde dig om natten som barn?
mårran i barnprogrammet mumindalen.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
min faders speciella skämt.
Hur stor är din säng?
1,20 tror jag sängen här hos pappa är.
Har du stationär eller bärbar dator?
en bärbar.
Hur många kuddar har du i sängen?
tre!
Vilka städer har du bott i?
i lycksele är jag född, i lycksele ska jag inte dö.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor utomhus, strumpor inomhus. vad var det här för fråga, egentligen?
Är du social?
tycker jag väl att jag är, får väl andra avgöra.
Tycker du om kinamat?
absolut!
Tycker du om kaffe?
det funkar.
Kan du spela poker?
jag är inget vidare på det, men.
Senaste drömmen?
hmm.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
hanna!!!
Vill du ha barn?
det vill jag, fast inte nu.
Kan du några andra språk än svenska?
engelska, spanska, finska.
Har du någonsin åkt ambulans?
när jag var bebis.
Föredrar du havet eller en bassäng?
havet, åhå!
Är du stark?
det vet alla!
Sover du med gosedjur?
dom är undan packade.
Vad har du för ringsignal?
sony ericssons vanliga.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
undan packade dom med.
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min mobiltelefon.
Planer inför kommande dagar?
mysa, chilla, skolan. wiie
Höger eller vänsterhänt?
höger.
Vilken var den senaste boken du läste?
tillsammans.
Vad lyssnar du på just nu?
lars w.
Har du någon piercing?
öronen.
Civilstånd?
singel.
Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
förutom oliver så har jag haft fiskar och en undulat.
Kan du åka slalom?
ja.
Vad har du ätit i dag?
frukost, lunch, frukt.
Har du varit gift eller förlovad (vill bli)?
aldrig varit, lär bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0