Been Throwing Things Around.


tjenixen! sitter i en väldigt graciös ställning på golvet och äter varma mackor. fick skylla mig själv med att vakna så jäkla sent, all mat var nämligen slut. har blivit lite hånad av pappa men det får man ta ibland, helt enkelt.
hur jag ska spendera min söndag orkar jag inte ens tänka på, helt spontant och fritt får det bli! barnvaktsdags, fast jag tror jag planerar in lite läsning vilket som, har inte läst på evigheter. jag som brukade läsa i timmar när jag var yngre (innan jag köpte en egen dator, dvs. skäms!) och det känns inte verkligt. fast jag läser ju på datorn så det borde ju också räknas! haha, hejdå med er.

JESSIE J - domino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0