Utkast: Feb. 9, 2012

satte igång med att storstäda hela rummet direkt efter skolan. rastade vovven och gjorde läxorna samtidigt som jag bunkrade upp med kakor & mjölk. avslutade dessutom kvällen med flera marmeladmackor och te. mår väldigt gott här i min säng, kan jag lova. 
såå, vadan denna längtan efter kakor? därför att om man lyssnar på kalle och chokladfabriken som ljudbok på svenskan så förstoras godissuget som aldrig förr. därför fick traditionella chokladkakor duga för att släcka abstinensen. 



är ju en sak för sig att jag fått hyffsat långt hår nu, precis som jag föreställde mig så har jag lyckats spara ut det. men är det fint? långt ifrån. jag vill ha fint, tjockt och vågigt hår.

med detta så säger jag godnatt och puss & kram och så vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0