Kom kom signade jul, sänk dina vita vingar.

hej tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara 
en härlig sovmorgon, seda fikade hela klassen tillsammans på våran enda sista lektion
och det var minst sagt ett mysigt & fint hejdå för det här året. fick också träffa elinas lilla
nellie som var så söt att man smälte ner under jorden. 
och ja; nu har jag jullov. nu återvänder jag inte till den där jkla skolbyggnaden förrän nästa
år. så fint det klingar. inga läxor & inga tider som ska passas. bara mys. åhåå.

ikväll har vi haft lilla julafton här hos pappa. mysigt till tusen & jag fick fina julklappar
bestående utav parfym, body lotion, pengar, muminmuggar, ringar, nagellack, tröjor
& torrschampo. så så fint & jag är nöjd.
väntar även på att christoffer ska komma & dör nästan av längtan efter honom.
jag visste att det skulle bli en bra fredag.

redan julafton om tre dagar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0