Mine, thine, ours.

Vad heter ni? - christoffer ohlsson & fanny forsberg.
Hur träffades ni? - jag åkte bil med honom efter att vi smsat ett tag.
Är ni förlovade? - nej.
Bor ni ihop? - nej.
Har ni barn? - nej.
Har båda körkort? - han. stackars jag är ännu bara på övningskörningen.
Vem är äldst? - han.
Kommer du ihåg er första kyss? - det gör jag. helt & hållet har inte dom där
fjärilarna lämnat magen.
Vem sa "Jag älskar dig" först? - han.
Vem fyller först på året? - jag. mohahaha
Vem är längst? - han.
Vem sjunger bäst? - det kan diskuteras.
Håller ni i handen på stan? - oftast.

Kände ni varann innan ni blev ihop? - vi visste bara att min syster och hans
bror var tillsammans några år innan.
Vad har ni gemensamt? - det mesta.
Blev du kär i första ögonkastet? - blev förälskad, snarare.
Har ni någon speciell låt? - det har vi inte. men det finns några låtar som påminner
om våra första träffar & dom gör mig så glad.
Har ni gråtit i varandras armar? - ja.
Har ni varit utomlands tillammans? - nej. men förhoppningsvis sen någon gång!
Vilket är ert bästa minne? - vi har så många minnen så det går inte välja.
Vem lagar bäst mat? - jag, hehe.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - jadå.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - nej.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - finns ingen specifik. hela han är fin.
Brukar nån av er prata i sömnen? - det enda han gör är att gnissla tänder så fruktansvärt.
Hur länge har ni varit tillsammans? - tio månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0