18. En bild på din familj.

en enda bild gick inte få med, det finns ingen nuvarande existerande bild på min biologiska familj. innan skilsmässan tog vi säkert bilder. men vart dem tagit vägen har jag inte den blekaste

min pappa håkan som jag tycker att jag brås mest på. i humör, humor & genom honom har jag rötterna i bästa övik. 
 
mamma heter pernilla och sedan jag var liten har jag alltid tyckt att hon kan allt, är bra på allt. sedan kom det fram till att hon är en katastrof när det gäller att baka, den rollen gick jag överta. fin kombination när vi gör fina middagar.
 
egentligen får jag inte kalla honom min tvilling, dels så är han fyra år äldre & dels känns det konstigt när man säger det själv högt. men vi är fruktansvärta lika i väldigt mycket & jag har alltid sett upp till honom. världens finaste storebror & han heter fredrik.
 
& så min bästa lilla vovvsing- oliver. finns inte mycket att säga, han bemöter en alltid med en viftande svans & sover på kudden bredvid om nätterna. han blir extra närgången när man äter något & blir galen av lycka bara man nämner orden "gå ut". min fina fina fina vovve. 
 
förstås har jag så många mer familjemedlemmar, och då menar jag inte bara alla ingifta syskon och kicki eller per. min familj inkluderar även mina vänner, andra nära & kära, min klass, christoffers familj, min christoffer & vovven max. beror helt klart hur man ser på familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0