Is this the place we used to love?

även fast jag i vanliga fall inte föredrar en helg i stugan när
det inte finns någon snö så var denna ändå härligt mysig.
tre bilder kommer här som ni får vila era ögon på,mest på
en valp som aldrig kan sitta still,som inte är fullt ut rumsren,
som har lärt sig lystra till max och som är världens sötaste,
 
jag är fullkomligt kär i hösten.
så fullkomligt kär i christoffer så att jag nästan känner mig barnslig.
nu när jag väntar på att han ska ringa så ska jag roa mig med att
packa upp mina eländiga kläder & ta en dusch.jag har landat hemma
hos pappa och känner mig inte ett dugg redo inför en kommande vecka.
 
längtar redan tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0