Don't bother, I'm okay.

vad fint det kändes att sluta idag.
verkligen!
även fast det är något man gör varje dag så kändes det extraskönt just idag,
varför kan jag inte svara på. pallrade ner mot åhléns där jag köpte mer saker
jag behövde till skolan samt födelsedagspresenter. bra att få det överstökat.
småkusinerna kom på middagsbesök, bakade äppelpaj & jag fick njuta av
smak, sällskap och ljuv doft av kanel som spred sig som pilskott i hela huset.
sedan begav jag mig in mot stan återigen där jag fick en kväll av finfint sällskap
samt fina tillbehör. det känns fint att vara levande och hösten gör mig stark.
med telefonen mot örat lyssnar jag till den ljuvaste av röster och har krupit
ner under täcket och ska strax kika på en film. imorgon börjar vi halv ett.
jvlar vad skönt,! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0