When you smile at me, you know exactly what you do.

om sex dagar är det påsk.
påsk? - påsk!
och bara om tre dagar så får vi lov. hur underbart?!
det känns så nära, och bra känns det också. det måste jag bara tillägga.
påsken blir annorlunda i år, dock bättre än vanligt.


kvällstimmarna har spenderats med bästa hanne. äntligen är hon tillbaka
på norrländsk mark där hon ska vara. vi har bunkrat upp med påskgodis
inför lovet och pratat om ditt & datt med varsitt glas berra bus. myspys!

för tillfället är jag så hungrig att jag skulle kunna äta upp datorn på ett par
sekunder. men vid tanke på alla konsekvenser, hoppar jag nog över detta
frestande erbjudande. som tur är kommer min undsättning inom kort-
rostisar med oboy, nom nom. plus gårdagens asvnitt av big brother, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0