Just let me know.

det är tufft när lillebror är halvsides förlamad i ansiktet & inte kan göra allt ordentligt.
det kom så plötsligt också, så mitt huvud har inte riktigt tagit in själva händelsen. åh,
lillkillen. han måste bli frisk snarast. känns konstigt att inte mötas av hela hans leende.
har inga kommenterar över dagen heller, tankar & känslor får stå åt sidan. 

såhär ska långhelgen se ut för min del:
fredag: till åsele & mysa med människor jag börjat tycka allt mycket om.
lördag: hem till lycksele igen, då väntas en födelsedagsmiddag som ska hållas för mig,
kicki & lilla inez.
söndag: bege mig hem till mamma & hjälpa henne baka tårtor som vi ska bjuda på
släktkalaset på tisdagen. på kvällen blir det en visit till josefines lägga, vidspråkas lite & fika.
måndag: vakna upp med en glädje som ska räcka dagen-kvällen-natten ut.
tisdag: invänta massa folk som ska komma & fika- presenter presenter presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0