I'm gonna live my life, no matter where we party tonight.

idag har jag inte blivit aprillad en endaste gång- otroligt nog.
kusin anna gjorde ett tappert försök men jag undvek att bita
i det sura äpplet. en väldigt stor förändring.
för övrigt så känns det finemang att vi äntligen taget steget
in i april. en utav årets bästa månader, bara för att jag och
hannapanna blir snäppet äldre. och påsken inkluderas också
i rankningslistan, vad vore april utan påsk?



helgen var fin. mycket fin. överraskade pojken med dessa små
prylar och han blev så glad så glad. det är minsann roligare att
ge saker än att få saker.
hemma just nu och jag måste sätta fart med svenskan. medicinen
har jag totalt glömt bort så jag får vara spontan på morgondagens
redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0