Dagens.

DAGENS VILL HA: längre hår än vad jag redan har. på riktigt.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, blommigt linne, vit kofta, svarta pumps.
DAGENS SMINK: mascara.
DAGENS FRISYR: har jag ens någon frisyr? utsläppt hängande kallas det, fint.
DAGENS HÄNDELSE: oj, inget coolt har hänt idag.
DAGENS LÅT: flera olika, främst lasse. wiie-
DAGENS PLANER: skola, bilåkning, för tillfället fredagsmys.
DAGENS SAKNAD: har tänkt ovanligt mycket på vovven idag. han fattas mig.
DAGENS DUMMASTE:
DAGENS SJUKA: att jag har hamnat i en dödligt sjuk längtan.
DAGENS DROG: skratt, musik & pussar.
DAGENS ROLIGASTE: haha, josefine. den bruden gör mina dagar.
DAGENS FAVORIT: christoffer får den äran.
DAGENS KÖP: halebop refill.
DAGENS GODIS: inget so far!! bra jag är.
DAGENS HUMÖR: glad, trött, less, glad igen.
DAGENS ORD: HEJ (typ)
DAGENS VILL HA: längre hår än vad jag redan har. på riktigt.


DAGENS KLÄDSEL: jeans, blommigt linne, vit kofta, svarta pumps.
DAGENS SMINK: mascara.
DAGENS FRISYR: har jag ens någon frisyr? utsläppt hängande kallas det, fint.


DAGENS HÄNDELSE: oj, inget coolt har hänt idag.
DAGENS LÅT: flera olika, främst lasse. wiie-
DAGENS PLANER: skola, bilåkning, för tillfället fredagsmys.
DAGENS SAKNAD: har tänkt ovanligt mycket på vovven idag. han fattas mig.


DAGENS DUMMASTE: att nationella överhuvudtaget existerar.
DAGENS SJUKA: att jag har hamnat i en dödligt sjuk längtan.
DAGENS DROG: skratt, musik & pussar.
DAGENS ROLIGASTE: haha, josefine. den bruden gör mina dagar.


DAGENS FAVORIT: christoffer får den äran.


DAGENS KÖP: halebop refill.
DAGENS GODIS: inget so far!! bra jag är.
DAGENS HUMÖR: glad, trött, less, glad igen.
DAGENS ORD: HEJ (typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0