Champagne showers.

imorgon smäller det. imorgon gäller det. imorgon får jag lov.
men att utstå den sista skoldagen kommer bli pain. rent ut sagt. att sluta vid två och vänta tills klockan ska bli fyra kommer dessutom bli ännu mer pain. men en utstrålning av lycka i tanken på att få komma bort & vara med såna jag tycker om ett helt lov, den kommer sluka upp all pain och göra mig glad istället. tänk så braa.



är så glad över att den här dagen gått snabbt. svenska nationella gick som en dans & vi fick påskägg av ulrika på medicinen.
& pricken på i:et var en tidig middag på park hotell med några filurer. myspys.

och nu?- måste återgå till all jäkla packning! jag kan aldrig komma undan det, verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0