Love Like Whoa.

Hej och hå. Nu har jag äntligen landat hemma hos min moder. Kvällen kommer erbjuda mackor & te, pluggning och så lite filmtittande. Ska även ringa ett samtal till pojken min och se om han lever efter en "tung" skoldag (sovmorgon till halv två, ojoj)

Dagens humör: Strålande! Vad denna glädje kommer ifrån vet jag faktiskt inte. Jag känner mig bara glad glad glad. Livet är inte alltid bra men man kan ofta nöja sig med det det erbjuder.


Sovmorgon till tjugo i tolv imorgon känns SKÖNT med stora bokstäver och veckan kommer bli soft. På torsdag ska klassen ha en så kallad "leklektion" då vi ska baka & umgås med lärarna och så. Lär säkert bli trevligt!
Ser även fram emot den kommande helgen. Planering med vänner sker just nu & vad vi ska hitta på återstår att se. Ska också få slagga med min gubbe & förhoppningsvis bli ompysslad med frosserier & massa massa mys. Så fint.

JAMES MORRISON - please don't stop the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0