Moves Like Jagger.

Gårkvällen var en äkta tiopoängare, oj så roligt jag hade med brudarna! Jag tackar alla som deltog igår. Finisar! Här är lite bilder som jag fått tjuva från amanda & felicia.


























Ny dag, nya upplevelser. Vad kommer den bestå av? Packa, äta, plugga på engelskan & åka till pappa. Några små ting. En myskväll framför Idol lär det bli.
Plus:
Jag blev just på väldans bra humör för jag kom på att vi har sovmorgon till tio imorgon, åå lycka!
Minus:
Vi ska vaccinera oss imorgon. Hela klassen, otroligt nog. Jag brukar inte vara rädd för sprutor men den senaste sved ut i h-vete! Helt sjukt.

Igår bad jag mamma att rota fram en belysning om hon hade, och det hade hon minsann i sitt alltiallo förråd. Så idag ska Per sätta upp en ljusslinga på min vägg och förhoppningsvis kommer det se fint & mysigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0