Människans Bästa Vän.

Familjens minsta medlem som är hela fyra år. Lillgrabben.



Isabell kommer bli arg om jag inte skriver ett längre inlägg än det förra så jag tänker skriva lite ovärda saker nu. Trots plugget på idrottsprovet som vi hade idag så kunde jag ändå inte svara på alla frågorna. What happened?

Jag hatar att hosta så man skäms. Har dessutom inte tid att bli sjuk nu.
Jag hatar att jag bor så pass långt bort att jag måste få skjuts halv åtta på morgonen när jag bor hos mamma för att slippa cykla i regnet.
Jag hatar att mitt hår är alla färger utom någon fin färg. Min vän Samara har påpekat att en hårfärg jag hade tidigare i år (mörkare än den jag har nu och rödskimrande) passade mig riktigt bra så jag ska nog satsa på den igen. Det är kul med förändringar, bara det inte varar för all framtid. Den här färgningen är bara toning så min naturliga återkommer alltid så småningom.
Snart är mamma hemma & då blir det góómiddag. Vad kvällen ska bestå av har jag redan berättat så nu hade jag inget mer att tala om.

Nöjd, Isabell
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0