Love Don't Let Me Go.

Dagen har varit favoriten på hela veckan och jag bara måår. Helgen kommer verkligen verkligen verkligen bli fantastisk. Jämfört med förra året kommer det vara mycket nytt. Men jag är ändå nöjd.
Jag & Josefine väntade på Amanda & Sissel två timmar efter vi slutade vi lunch och drev på tiden med att slå på varandras händer, busa och skratta åt varandra. En goo tjej är hon minsann.
Sedan blev det att gå marknaden med tjejerna. Riktigt trevligt men synd bara att man blir less så fort. När man var liten kunde man gå varv efter varv och tycka att det var hur kul som helst. Tider tider.

Min fredag kommer spenderas med fina fina Hanne och det kommer bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0