As Long As We Both Shall Live.


Godmorgon. Eller är det ens en god morgon? Jag vet inte riktigt vad jag ska känna eller tycka, trots att det är sovmorgon. Men för att försöka låta lite positiv så verkar det inte regna lika mycket idag. (Tanken att det streckregnat i några veckor nu känns lite deprimerande). Jag är ensam hemma och ligger framför teven med en bricka fika på tevebänken. Tokmysigt! Njuter. Ska ringa min söta pappa så han skjutsa mig på ett tag. Måste faktiskt få erkänna att det är gulligt när ens pappa inte vill att man ska cykla i regnet och sabba frissan(?). Frisyren är mitt minsta problem men. Thanks dad!

Jag förstår mig inte på smink. Det är kladdigt och klibbigt och om man har det så kan man inte klia sig i ögat. Inte så där ordentligt, inget ordentligt gnugg. Igår fick jag en svart fläck på min vita koftärm utan anledning, misstänker att jag kliade mig i ögat och mina kladdiga mascarafransar klibbade av sig på tröjärmen. Så irriterande minsta lilla grej kan kännas bara man har en dålig dag. Ha en fin dag ni reststående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0