Spread A Little Love.

fredagen bestod av att jobba från halv åtta till halv fem. känslan när jag kom hem från jobbet var utomjordisk. det kändes så grymt skönt. jag stod för middagen och jäklar vad nöjd jag kände mig. begav mig sedan och hade myskväll med felicia, line & tova. vi såg film, åt gurk-och morotsstavar med dipp och drack hallonsoda och färgade hår. min hårskalle är nu röd och jag stortrivs. lycka lycka!

under lördagen umgicks jag med min moder eftersom per & gurren var ute på jakt. gustav fick skjuta en kalv och han var lycklig men måttligt slut på när han kom sig hem. fick träffa mina underbara småkusiner som jagade stackars oliver och skrev "bob bob!".
senare på kvällen umgicks jag med hanna, hanna & johanna. kladdkaka, kort, massa massa skratt & prat stod på listan och oboy vad nöjd jag kände mig när jag gick hem och mötte upp viktor för att vi sedan kunde spendera natten tillsammans. känner mig fortfarande nöjd.











http://johannnii.blogg.se/
idag är det söndag och jag känner mig slö. viktor har farit hem och nu ska jag påbörja packningen inför pappaveckan. känns skönt att detta är sista praktikveckan dessutom, sedan lov! tagg på det. en annan tagg är att halloween som är inom kort. kommer bestå av massa fint folk & festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0