The Winner Takes My Shirt.

hej där, jag ville mest bara säga hej. så hej! egentligen tänkte jag avsluta inlägget där, men det känns inte så fylligt. 
nu misstänker man väl att jag varit ute och promenerat och varit duktig under dagen. icke då. jag mår som jag förtjänar efter dagens schabrak. men jag hade faktiskt tänkt gå på promenad med line & våra vovvsingar och ha lite picknick. men drastiga händelser där det ingick blod, svett & tårar fick mig att vända hemåt och skrämma livet ur mina föräldrar samt styvföräldrar. både jag & oliver känner oss spak och ligger framför teven. han har inte rört sig ur fläcken på ca en halvtimme och jag trycker i mig chips med créme fraiche. tro inte att jag är döende, det är endast min tumme som inte är den finaste.

äh, nu lägger jag av. det blir inga spännanda noveller skrivna idag märker jag. tusen tankar far runt i mitt huvud och jag vet inte varför. mest tänker jag på att mina fingrar luktar apelsin.
en annan sak jag funder på är hur många bokstäver jag printat ner i min blogg under min ettårs "bloggkarriär". vilken bokstav jag använt flest, respektive minst gånger. jag tror att stackars Q, Z och X ligger dåligt till i bokstavsligan. synd på så fina bokstäver faktiskt.
nu återgår jag till mitt chipsätande och sedan påbörjar jag dagens middag; potatisbullar med bacon & sylt. familjen får överleva på det, helt enkelt.

U2 - with or without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0