Shame On Me.

fem saker jag inte gillar med mig själv.
◊ att jag är så beroende av väldigt mycket.
◊ att jag är så jäkla feg.
◊ att jag aldrig kan bli helt nöjd.
◊ att jag är på dåligt humör när jag helst inte vill det.
◊ att jag inte kan ta initiativ.
fem saker jag gillar med mig själv.
◊ att jag inte är som alla andra & då syftar jag på min smarthet. den är så udda som den kan bli.
◊ att jag börjat promenera ganska mycket på senaste tiden.
◊ att jag är så bra på att spela tilt.
◊ att jag har sökt mig till världens finaste vänner dom senaste åren.
◊ att jag lyssnar på lars winnerbäck.
jag har tråkigt och jag ligger mest bara och inväntar morgondagen som
kommer att bestå av jobb jobb jobb jobb. börjar halv åtta så likest man
går och lägger sig nu. eller?

tack för hempizzan, världens bästa pappa.

stör mig på vissa personer men jag antar det är likest att inte bry sig,
riiiight? natti natti lycksele & allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0