I Lay Awake When I Actually Should Be Sleeping.


haha, godmorgon världen! man kan tänka sig vad i all sin dar jag gör uppe nu? när jag är ledig & allt?! det är såhär jag fungerar, vill sova tusen år när jag jobbar/går skola och när jag väl får vara ledig eller har helg så kliver jag upp tidigt och tar vara på hela förmiddagen med att äta, se teve, kika på datorn osv. knasiga fanny. dessutom måste jag gå ut med min ivriga hårboll till hund som står vid dörren och gnäller så fort han hör att jag är vaken. morgonrutiner.

den där känslan som man inte vet vad den betyder. allt känns fel och man vet inte varför. man är varken glad eller ledsen. man känner inte vad eller vem man är.
shake it off!!!
jag hatar den.

TED GÄRDESTAD - come give me love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0