Det Var Jag Och Jag Gjorde Det Bara För Dig.



Två minus idag och frost på marken, jag får gåshud bara jag tänker på den kommande cykelturen till jobbet om ca tre timmar. Vad jag gör vaken vet jag faktiskt inte heller. vaknade av smällen i ytterdörren när pappa åkte till jobbet vid åtta och jag bestämde mig för att banne gå upp och göra nytta. Så jag har städat på rummet och klätt mig redan nu, ser Snobben och fikar tonvis med mackor. hur konstig är fanny? Extremt.

Det slog mig just att jag inte jobbat på mitt vanliga jobb denna vecka. Har varit dåligt om klirr i kassan för att vara ärlig, hur orkar man ta itu med det när man har fullt upp med praktik dagar ut dagar in? 
Det där med jobb håller visst på att äta upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0