Dagarna Springer Iväg.



hallå där. det är en underbart fin eftermiddag och jag har absolut ingenting vettigt att skriva. sitter bara här, ser The reader och kränger gårdagens godis, gott. det kom visste inte så många och plingade, desto bättre för mig!
idag har jag dessutom varit så där äckligt duktig för ovanlighetens skull. jag var uppe vid niotiden och tog tag i mitt liv, det vill säga, tog tag i alla måsten. jag rensade lådor och städade och plockade ihop kläder för att leta reda på alla viktiga saker jag slarvat bort på senaste. och att få synliga golvytor. när jag kom till mamma möttes jag med fika & fint prat med mormor & morfar. alltid lika trevligt och grädden på moset var nyheten om trådlöst internet i huset. lite av en frihet. åhå, lycka!

kvällens planer: inget, förutom inplanerad spontanitet. det kan sluta hur det vill.

TED GÄRDESTAD - himlen är oskyldigt blå

Kommentarer
Postat av: vvendelaaah

Sv Visst är dom snygga?:) Det bästa köpet av skor jag har gjort!

2011-10-30 @ 22:48:18
URL: http://vvendelaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0