Won't You Call My Name If I Saw You In Heaven?

fryser överdrivet mycket & pluggar på den jäkla matten. lillebror är lite grinig så får försöka muntra upp honom med tomteskum och Kungfu panda 2 på ett tag. först-räkna massa skittal. 
är helgen redan så nära? har tiden gått så snabbt? det kommer bara smälla till och sedan sitter jag här hos pappa och firar jul med familjen (framför allt storebror som kommer hem från norge!!). om inte mindre så kommer nyår lika snabbt. hur ska det firas, förresten? förhoppningsvis med min fina, eller med massa fint folk.

imorgon fredag följer josefine mig hem- en myskväll med middag, massa gott och framför allt idol.
lördagen kommer kanske spenderas med moa, osäkert planerat ännu.
söndag åker jag till mamma. såvida det inte blir redan imorgon. återstår att se!

ha det

THE FRAY - never say never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0