When The Saints Go Marching In.

helgen har varit så toppen den bara kunde bli och jag älskar verkligen min tokiga fina släkt. gårkvällen spenderades med mattias & några av hans kompisar. filmer, massa gott och vid morgonpasset slumrade jag in på min madrass tillsammans med mattias finskspets.
anlände hem till mamma vid fyra idag och den här veckan har jag icket min dator, kommer få låna föräldrarnas då & då-därmed minskade antal inlägg.

känns inte så hemskt med skola imorgon, får ju åka bil! dessutom så fyller älskade mamma fyrtiotre. kalas & fika med min andra fina släkt på kvällen. vad fint det känns när man verkligen inte har någonting att gruva inför eller att beklaga sig över.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0