Min Allra Käraste Syster.


vaknade vid fyra och hade svårt att somna om. när jag väl lyckades somna vaknade jag om vid sex när mamma väckte mig för att kolla till tummen. slutligen vaknade jag igen vid halv åtta. jag gav upp och steg upp. sitter i köket och tittar på Summerland och försöker få tiden att gå. vad jag ska göra idag vet jag inte, blir nog tvingad att gå med oliver vid lunch. min fina syster som jag älskar mer än allt har även varit hemma och ätit frukost med mig. grädden på moset.
ikväll drar jag till gubben och rår om honom. det är lite därför jag vill att tiden ska gå. för den här dagen kommer bestå av ingenting.

SHINEDOWN - her name is alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0