Undrar Vad Som Händer.


men hej! nyss hemma från den otroligt uppfriskande skolan och oj vad sarkastisk jag känner mig. både bra och dåligt det där. men hey, jag är på humör för skämt. ett gott tecken! på tal om skämt så drog min söta vän sissel roliga skämt idag som egentligen inte alls var roliga. men min mun tvingade mig att skratta vilket som. doesn't make any sense.
"vad är det för skillnad på en häströv och en brevlåda?"
"vet inte."
"då ska jag aldrig skicka DIG att posta brev!"

och för att inte tjattra vidare om det så kan jag berätta att jag har fått min första läxa på väldigt väldigt länge. och vidare jobbig är den inte, ska läsa några ynkans sidor medicin. så efter duschen som uppstår om några minuter ska det göras bort. storebror & svägerskan kommer på middag så ska underhålla dom med min sarkasm, frågan är hur länge dom står ut. tricky question.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0