Talk About Never Leaving.

och så kravlade sig fanny ur sin lilla powernap och begav sig till datorn. och nej, jag tänker inte fortsätta skriva om mig själv i tredje person. istället tänkte jag berätta att vi ska iväg på middag hos kickis syster på något tag -tummen upp! lördagsmat sitter aldrig fel och gratis är gott i alla lägen. efter det blir det att bege sig utåt. jisses vad levande jag känner mig just nu. 

bjuder på en goo bild på mig(smurf), samara(amy winehouse), line(djävul) och amanda(hippe) från halloween.

JASON CASTRO - let's just fall in love again

Kommentarer
Postat av: order essays

Hellowiin))

2011-11-12 @ 17:40:48
URL: http://essaywritingservices.org/order.php17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0