Jag Är Någon Som Borde Ha Existerat Men Inte Gör Det Tack Vare Frestelsens Besvikelse.

har övervåningen för mig själv ända tills imorgon. när det är mörkt & alldeles övergivet så hatar jag det verkligen. men nu får jag stå ut, helt enkelt.
dricker apelsinjuice med massa fruktkött och ändå är jag på ett sådant dåligt humör. saknar viktor så jag dör tusen gånger om och helgen känns så himla långt borta. känner mig smått less på lite allt möjligt och jag har lust att sova bort några dagar. 

något som faktiskt känns roligt är att det är december snart. kära, fina december som symboliserar kärlek, glögg, pepparkakor, lussekatter, julklappar, underbara människor, tomtebloss, raketer, smällare, champis, slalom, flera sovmorgnar och ännu mera kärlek. åhå, vad taggad jag blev på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0