Här Ska Jag Leva, Här Ska Jag Dö.

kändes som att jag kirrade gerontologi-provet idag. skrev nästan fem stycken a4! en kort skoldag som bestått av prov och sedan matte. tillräckligt drygt men hej, jag lever!

jag är lycklig. för stunden befinner jag mig i den enda staden i sverige, möjligtvis världen, som kan få mig att bli alldeles förtrollad. jag är hemma. det finns ingen stad som örnsköldsvik och här ska jag bannemig bo.
väl på plats hemma hos farfar, ätit god mat och nu är det dags att se modo-matchen. när man är i övik är modo ett måste, vars jag än tittar mig omkring så har folk på sig tröjor med modo-märken. lite skojigt att pappa njuter av sådana syner, han är en av dom. 
se hockey ska nog resten av kvällen bestå av, sedan mysa med finaste anna som tog sig tid att äta middag med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0