Don't You Worry About A Thing.

det där med att få fyrkantiga ögon när man sitter för länge vid teven eller datorn är en myt. men för säkerhetens skull borde jag ta mig en titt i spegeln för att se efter så att mina ögon bibehållit sin form efter all min vardagliga tid med datorn. ändå har jag suttit så lite ikväll, läxor är verkligen inga baggisar. matematik är fasiken inte kul någonstans men vad gör man? sliter som ett djur tillsammans med en bunke smörpopcorn. matteprov på fredag, redovisning av enkäter på hälsopedagogiken imorgon. tummen upp för denna vecka! (hell no)


klockan är just nu på pricken tolv över åtta och jag känner mig redan trött. lär bli en tidig kväll för funnybunny. saker som ska göras innan det är att plugga, fika och slå en pling till min man som plugger arslet av sig han med. inte för att jag vidare ansträngt mig, jag sitter ju här och skriver. fyndigt.

MISSY HIGGINS - katie

Kommentarer
Postat av: college term paper

Just be sure of yourself!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0