You Appear Just Like A Dream To Me.


nyvaken, alla andra har åkt till stan för att handla lite grejor och jag vet inte hur
min dag ska spenderas. inte kvällen heller för den delen, och det känns faktiskt
skönt att slippa ha planerat. HATAR PLANERING!
kan faktiskt se fram emot en hemmakväll med en bunke popcorn och en film.
kan ju inte direkt påstå att jag hämtat mig från veckans stress och nervositet,
mycket energi har gått åt just det. förhoppningsvis kommer hanne förbi och
håller mig sällskap, blir säkert mysigt!

det är faktiskt småfränt hur drömmar kan hålla på & utvecklas till konstiga saker.
drömde själv att jag slogs mot lejonet i narnia-filmerna och efter typ en sekund stod
jag på hm i umeå och blev fasttagen för att jag råkade gå för nära larm-censorerna
med en tröja. 
-
är innerst irriterad på min käke som krånglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0