Cross Roads.

har slut på ideér och bloggen är inte så värst rolig att handskas med längre. men jag
ska inte klaga, livet känns fint & jag har allt jag behöver.

gårkvällen var fin, glass på korpberget och fantasier om att ha en brasa och en
gitarrspelande william vid solnedgången hade inte suttit helt fel! därefter en pizza och
festis på det innan alla drog sig hemåt & jag somnade snabbt som en björn.

städ & stök hemma just nu, en härlig promenad med oliver har utförts och jag känner
mig nöjd. söndagar är vanligtvis riktiga hatdagar för min del men just idag har den
fungerat galant! när jag väl satte igång med städningen så blev jag klar lika snabbt (nöjd tjej).

dricka, musik & prat med hanne väntas inom ett tag, lite sån där söndagsmys innan en
tuff vecka startar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0