Those Days.

två saker har slagits in i mitt huvud som en explosion idag.

1. jag vill flytta hemifrån-NU. struntar i om en massa ansvar
och arbete ingår, jag vill bara ha mitt eget place och klara
mig själv. jag tror det skulle vara det bästa för mig själv, att
bo själv i en lägenhet och låta mig ha mina tankar och åsikter
ifred. möjligt en rumskamrat om den förstår sig på mig. det
är ett måste!

2. det är jobbigt att minnas och sakna och tänka tillbaka till
gamla tider. min älskade morbror som inte finns bland oss
längre har sin grav på berglunda och den har jag inte besökt
på hur länge som helst, får dåligt samvete. och för första
gången på säkert tre år så tänkte jag tillbaka på mitt gamla
liv, då mamma & pappa älskade varandra och fredrik var det
enda syskonet jag fick dras med och min första hund fabian
bara var en liten valp. jag saknar inte det livet, men det är
ändå jobbigt att tänka tillbaka. möjligtvis så saknar det gamla
huset vi bodde och gatan där jag umgicks med emelie, frida
& lina och lekplatsen i mitten av kvarteret där jag hade dom
roligaste stunderna i mitt liv. fina barndomsminnen.

i shot for the sky

Kommentarer
Postat av: majakaja

du kan gärna flytta ihop med mig);;));)););)9 i would like that a looooooooooooooooooooot

2011-03-14 @ 19:42:46
URL: http://mmajajonsson.blogg.se/
Postat av: fanny

du & jag - egen lägenhet - bort från lycksele - NUUU!!!!

2011-03-14 @ 20:13:11
URL: http://faaanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0