Melting Like Butter On Toasted Breads.

är spyless på att plugga och jag längtar efter helgen. den gamla goda
efterlängtade marknaden där folket, lukterna, maten, godiset, munkarna
och filmerna väntar. det som jag köper mest är nog mat, men att gå
runt och kika på allting som finns är faktiskt mysigt. marknad luktar
förhimla gott!

dagens simlektion var inge roligt alls och att simma med kläder känns
ungefär som att drunkna och sjunka som en sten, kommer få ont i
armarna imorgon om jag har otur! 
och inget blir ju bättre av att jag inte har några bra hörlurar för dom har
jag hemma hos maja (tror jag). utan hörlurar blir ingenting fullbordat.

har nya filmer att se och jag tänkte krypa i säng redan nu och börja
se nån. ska även fortsätta läsa på Syskonkärlek innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0