I Can't Be Tamed.

om två dagar är det skola, fyfan.
varför måste alltid loven gå så snabbt? det är inte ett dugg rättvist.
om det bara hade varit tisdag eller om sportlovet varit två veckor
långt, då hade gjort allting som jag inte hunnit med bara den här
veckan, bland annat åka till övik.
i torsdags gick jag en promenad in mot stan vid tolvtiden till rasmus
lägenhet, stannade där fram till kvällen tills vi gick hem till erik och
spelade Wii och massa annat med han och maja. for hem och somnade
inte förrän sent, många filmer har jag hunnit se.
fredagen bestod av middag hos pers föräldrar fram till vid nio, sedan
for jag hem och då kom maja. några fulingar blev gjorda och prat om
allt från natthumor till känsligt till läskigt blev sagt i mitt nu ostädade
rum, en del konversationer kan få en att riktigt rysa ibland. hon stannade
över natten och det enda vi gjorde när vi vaknade imorse var att titta på
varandra och sedan bara skratta.
idag ska jag sitta inne heeeeela dagen och inte göra ett skit. möjligtvis gå
en långpromenad med oliver så jag blir lite piggare, annars ska jag bara ta
det lugnt. kvällen ska möjligtvis bestå av sällskap med rasmus, annars så
ska jag göra absolut ingenting. funderar på att börja se om OC eller kanske
Summerland som jag såg jättemycket för två år sen. något tidsfördriv ska jag
kunna hitta.
en promenad med oliver ska i alla fall göras nu, ni andra får ha det fint!
om två dagar är det skola, fyfan.
varför måste alltid loven gå så snabbt? det är inte ett dugg rättvist.
om det bara hade varit tisdag eller om sportlovet varit två veckor
långt, då hade gjort allting som jag inte hunnit med bara den här
veckan, bland annat åka till övik

i torsdags gick jag en promenad in mot stan vid tolvtiden till rasmus
lägenhet, stannade där fram till kvällen tills vi gick hem till erik och
spelade Wii och massa annat med han och maja. for hem och somnade
inte förrän sent, många filmer har jag hunnit se.

fredagen bestod av middag hos pers föräldrar fram till vid nio, sedan
for jag hem och då kom maja. några fulingar blev gjorda och prat om
allt från natthumor till känsligt till läskigt blev sagt i mitt nu ostädade
rum, en del konversationer kan få en att riktigt rysa ibland. hon stannade
över natten och det enda vi gjorde när vi vaknade imorse var att titta på
varandra och sedan bara skratta.

idag har jag varit väldigt kreativ och hjälpt mamma med att storstäda 
huset, blir stolt över mig själv vad jag kan göra om jag bara tar tag i
kragen. tog sedan en promenad med oliver hem till pappa. mamma ringde
och bad mig köpa glass och tidningen så det blev en omväg hem förbi
ica. underbart väder och underbara personer har dagen bestått av. är
faktiskt besviken att jag inte har en rejäl kamera att ta bilder med...
ikväll  blir det melodifestivalen och stora skålar med glass.
det sista jag kan berätta för idag är att jag ska stå för middagen, blir kul.
ha det fina, alla! 


Kommentarer
Postat av: majakaja

vi är bäst yesyes

2011-03-12 @ 15:52:06
URL: http://mmajajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0