How Long Have I Been In This Storm?

att sömn kan vara så skönt är minst sagt otroligt, tänk om man levde i en värld där
sömn inte behövdes? visst skulle det vara skönt men om man tänker efter så vill man
nog sova helt frivilligt eftersom det är så förbannat skönt!





lite såhär har dagen varit, te med smak av skogsbär har inte suttit fel och The holiday
sågs. drog mig upp ur soffan senare på eftermiddagen och förberedde middag till
familjen, glada miner när alla satte sig till bords. inget eget iniativ, måste jag erkänna!
-
imorgon blir det nog skola, om jag har tur! ska i alla fall lägga mig hur tidigt som helst
ikväll och sedan känna hur jag mår imorgon. utgång imorgonkväll beror på om jag far
till skolan.
godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0