We Can Fall Apart, Fall Apart.

jag & pappa har haft det roligt ikväll. vi har sett Parlamentet och skrattat åt robert
gustavsson som måste vara sveriges bästa komiker! 

en annan grej jag skrattat åt är att min söta pappa säger "jootob" till youtube.

kvällen har inte bestått av så mycket annat. har varit lite onyttig och fått massa
fina sms, kär flicka. vi åt räkmackor till middag och provat lite söta klänningar.
är faktiskt lite förvånad över mig själv, förra sommaren ville jag inte ha på mig
klänningar ALLS. nu är jag helt tokig i dem, ska beställa flera stycken har jag
bestämt mig för!
-
nu ska jag fika framför en romantisk film & sakna honom lite mera innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0