Take Me Away.

mindre än en vecka kvar till skolavslutningen, känns bra det här! samtidigt känns det
lite skrämmande med tanke på att sommarlovet kommer gå med en ryslig fart, sedan
blir det tannbergsskolan och starta upp med en helt ny klass. min klass har jag känt
i tre år nu och det finns så mycket roligt vi alla gått igenom. både innan och efter en
klass splittrades och lite nya elever kom till klassen. jag kommer sakna nio tjugoett
som attan. jag ska göra ett bildinlägg med massa bilder från klassen redan från första
början, tvåtusen åtta-tvåtusen elva.

ligger fortfarande i sängen och promenaden som jag tänkt gå idag verkar bli inställd med
tanke på att vädret inte är på topp. hela huset har knakat av dom starka vindarna.




mamma den pissmyran smsar från turkiet och retas, jag vill också utomlands...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0