Coolpix.



-
sommaren blev verkligen inte som jag tänkt mig.
faktiskt inte.
men jag gillar när det händer eller dyker upp oväntade
saker, det får en att hoppa till liksom.
lite spänning.
det gillar jag.

jag har ångest över alla filmer som jag vill se till
veckan men hallå i stugan fanny, vädret ska vända.
WIHO!
imorgon är det födelsedagskalas hemma hos söta
rebecka som fyller sjutton år, senare i veckan ska
jag träffa johanna och hitta på nå bus me henne, hihi.
mormor och morfars stuga måste även göras, suck.
men vad gör man inte för att göra mamma glad?
jag hoppas du får leva med dig resten av ditt liv
nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0