A Crazy Kind Of Thing That Never Seems To End.


en varm härlig dag har erbjudits och jag tog emot den med öppna armar. 
en gång i pappaveckan så hämtar jag min älskade vovve och är med honom en hel dag, jag längtar ju ihjäl mig efter min lilla grabb annars! tog en promenad med oliver in till stan och umgicks med rasmus & kim. energidrycker (när man gick i sjuan var energidrycker ballare än allt!) och godis på dollarstore samt glass på frasses där vi träffade sofia, jennelie och frida. trevligheter!

nu står pappa vid grillen och våra kusiner har just anlänt. en liten midsommarfest såhär i förväg är ju tillåtet så det är just vad vi ska ha ikväll! mys & grillat, vad kan vara bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0