När Allt Annat Är Falskt Och Fel.

"Jag går alltid barfota. Ja jag vet jag har skor på mig, ja. Men innanför skorna är jag barfota"

Jag har gåshud, slut på pengar, slut på batteri, kli överallt,
mystiska efter att ha bränt mig med lockången, tankar och
blåbärsyoghurt fulla magen. Ikväll ska jag vara med en söt
flicka vid namn Johanna och vi kommer att dra oss ut i
lyckselestad och försöka göra gatorna osäkra. 

Det är mycket som känns fel. Det är nog jag som är fel.
Jag blir så djuriskt trött innan klockan är tolv och somnar.
Vaknar vid elva morgonen efter och känner mig fortfarande
trött, som om jag egentligen bara sovit fyra timmar. Jag har
blivit både lat & tråkig, nog finns det bevis alltid. Turligtvis
så kommer helgen bli fin och turkiet närmar sig varje dag.
Som idag, idag är det exakt två veckor. Är alldeles längtanes.
Otrolig som jag är så längtar jag till skolan. Jag tror inte jag
är helt ensam om det faktiskt. Finns fler som ska börja ettan.

Kommentarer
Postat av: i.

Fin du är, och du har hur fin blogg som helst.

Tycker verkligen om att läsa den!!

2011-08-03 @ 12:46:43
Postat av: fanny

hihi tack så mycket! :)

2011-08-03 @ 14:58:30
URL: http://faaanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0