Legat Sövd På Akuten, Varit Död På Minuten, Hela Själen Var Bruten.

började med läxorna precis när jag kom hem. vi var utan vuxna fram tills typ nu
så jag fick stå för middagen, bröderna blev då nöjda med kycklinglår och pommes!
ikväll har dom lovat att vara social med mig och se komedifilmer. finfina pojkar!

jag vill bara ha helg NU, kommer säkert bli awesome på duvan cup med massa fina!!
kommer inte jobba där som jag gjordfe ifjol, vilket också var riktigt skoj. hela helgen
kommer hanna vara min kavaljer och det är ett stort plus, ska heja på maja som ska
spela och sedan umgås med massa massa fina!
vill även att det ska lösas nu. på en gång. orkar inte mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0