Ett Halvår Idag.

olika saker som jag älskar med dig

♥ att du alltid ska vara så överbeskyddande och snäll
♥ ditt sätt att säga "oliver" på
♥ att du alltid ser till att jag har täcke eller tröja på mig så jag inte fryser
♥ när du rynkar på näsan
♥ hur du jämt försöker övertala mig att jag är världens vackraste
♥ hur din hand passar så perfekt i min
♥ hur söt du är när du sover
♥ hur du alltid vill kittla mig på låren och under fötterna
♥ när jag har din arm som kudde och du struntar i att den domnar bort
♥ att du alltid håller om mig vars vi än står
♥ att du alltid är ärlig & säger vad du tycker
♥ när du ger mig komplimanger
♥ dina grönbruna ögon
♥ ditt skratt & leende som alltid får mig att smälta inombords
♥ när du säger "du har nåt på läppen,sitt still så ska jag ta bort det" och ger mig en puss
♥ dina långa och romantiska sms som tar dig evigheter att skriva
♥ ditt lyckliga leende när jag låter dig vinna i basket
♥ att du alltid ska vara så envis
♥ när du talar i sömnen och förnekar det morgonen efter
♥ att man kan tala med dig om precis allt, berätta mina innersta hemligheter och jag vet
att dom stannar hos dig
♥ att din närvaro kan påverka mig så mycket
♥ ditt sätt att säga "kalla kårar" på
♥ att se dig när jag vaknar
♥ att vi är det där paret som inte smsar och skriver med varandra dygnet runt, ett
godnattsamtal dom kvällar vi inte sover med varandra räcker. mer behövs inte, vi vet
vars vi har varandra.

en pusselbit till lycka, det är han minsann.

Kommentarer
Postat av: A

grattis, småskitar! :D

men de lär ta ett tag innan ni hinn upp mig o matte, fem år ä ju som sagt liiiiiite mer än ett halvår ;)

2011-01-10 @ 22:10:38
Postat av: fanny

hahaahahahahahahahahaha men ni är ju fan galna ;) snart gifta och allt!

2011-01-10 @ 22:15:20
URL: http://faaanyy.blogg.se/
Postat av: line

grattis sötadu! :)

2011-01-11 @ 15:35:57
Postat av: fanny

tack! :DD

2011-01-11 @ 16:13:36
URL: http://faaanyy.blogg.se/
Postat av: amanda

men grattis sötnötar :D

2011-01-11 @ 17:00:05
URL: http://mannas.devote.se
Postat av: fanny

tack! :DDDDDDD

2011-01-11 @ 17:12:44
URL: http://faaanyy.blogg.se/
Postat av: A

me du fanny ,nu ta du väll i här......

du glömde tax, volvo och radhus ;D

2011-01-12 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0