Jag Är Så Glad.

hur normalt är det att sitta på rummet, alla lampor är tända och
man ser en skräckfilm? jag vet inte vad jag får för mig att göra
ibland men saken är då solklar att jag gillar att jävlas med mig
själv. inga fler kommentarer om det.

mer plugg ikväll. fast nu är det endast en läxa, igår var det typ
fem. för övrigt så verkar det inte vara några andra planer, min
fina ska på träning och är sen hemmavid så det blir att fika nåt,
sen lägga sig tidigt. orkar inte nåt annat.

vill ha:
mat
mys
fint

SUPERGRUPPEN - farsta centrum by night

Kommentarer
Postat av: A

jävla lösenordsskydd helvete, fan va ovärd du e.

o sluta se skräckfilm själv, du vet hur rädd du bli :O

2011-01-19 @ 23:55:45
Postat av: fanny

hahaha anna du sug ännu mer. hur fan kunde du lösen, btw?!?!!??!

filmen var inte ens läskig, jag somna haha ;)

2011-01-20 @ 16:40:02
URL: http://faaanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0