Work It, Make It, Let It Last Longer.

vilken fin lördag det hittills varit!!
plusgrader och strålande sol har det varit och bröderna mina har varit glada som två
små barn, skoterkörning blev det av för dom och avis var jag minsann. skoter är ju
det bästa som finns!!
för mig blev lördagen snabb; klev upp vid elva och fikade med mamma, duschade och
fixade mig någorlunda, tog en promenad över isen in till stan och umgicks med maja
och rasmus. bakning stod på listan och det kommer till användning senare ikväll då vi
ska träffas några stycken och fira erik som snart fyller sexton år. trevligheter!
om ett tag far jag och hanna till maja där folket ska hållas till. 
ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0