Det Finns En Dag Då Man Kan Andas Ut...

äntligen helg, känns som att en stor klump har släppt i magenoch i stort sett allt känns
toppen. nästan. dom värsta proven är typ bortgjorda, på tal om prov så kändes dagens
bildprov toppen! pluggning lönar sig verkligen, det är nåt jag brukar vara dålig på.

ikväll:
mysig hemmakväll med sällskap, förhoppningsvis. min godispåse är laddad med choklad
och sega råttor och mera choklad, mina favoriter! ingen lakrits och absolut inga surisar,
då framkallar jag en egen sorts magsjuka och då blir icket moder min glad. vissa tycker
att min godissmak är rent av äcklig, förstår faktiskt inte varför, vem gillar inte sega råttor?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0