Varje Gång Du Möter Min Blick Hör Jag Ditt Hjärta Ge Mig Blod.

när kvinnliga varelser inte har setts på en lång tid så blir det ganska så mycket att
ta igen. tack till hanna och till felicia för en mysig gårkväll! 

den tjugotredje december. är vi redan här? såhär nära? fyra månader av skolan har
sprungit iväg. fyra månader av vänner, skratt, tårar, festligheter, glädje, sorg, ilska.
fyra månader sedan jag stekte i turkiet, fyra månader sedan jag hade oroklumpar i
magen inför gymnasiet och fyra månader sedan jag och viktor fann varandra för den
andra gången. hur reagerar man på att tiden rinner ifrån en? hur ska man få det att
spela en roll man vill ska spelas? så länge man tar vara på tiden, får fina minnen, tar
vara på sina nära & kära.

som sagt, den tjugotredje december. kvällen kommer därmed bestå av den traditionella
uppesittarkvällen med min tokiga familj. styvmodern nämnde något om bingolotto, hur
nu det ska gå...

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra jul fanny! :)

2011-12-23 @ 16:16:05
URL: http://tovebckstrm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0