Julisklappis.

skriver julklappslista. inte till mig själv dock.



VOLBEAT - a broken man and the dawn

Nämn något som gjorde dig glad igår:
att få träffa johannes & när vi allaihopa lekte mörker kurragömma på övervåningen
Vad gjorde du kl 08 i morse?
sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
myste med den gråa nya katten.
Det sista du sa högt?
ahmen..
Det senaste någon sa till dig:
oh anna, jag är rädd!
Vad har du druckit idag?
oboy!
Godaste glassmaken?
typ,nougat.
Sover du tungt?
rätt så.
Drömmer du mardrömmar?
ibland,dock inte så ofta.
Favoritklädsel?
någon skön klänning.
Favoritlåt just nu?
oj,det vet jag verkligen inte.
Vad ska du göra härnäst?
jag ska nog följa med dom andra ut med skotern sen se film med malou.
Morgon eller nattmänniska?
båda.
Är du kittlig?
jag är,men på konstiga ställen!
Snarkar du?
nej, tur nog.
Vad längtar du mest efter just nu?
thaimat på torsdag kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars hittar du alla bilder?? :)

2011-12-05 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0